Kwestie techniczne

Wymagania techniczne

Przeglądarka

MOXO działa w dowolnej przeglądarce internetowej i choć zdecydowanie zalecamy używanie przeglądarki Chrome, ale obsługujemy także przeglądarki Firefox, Safari i Edge.

* Aby dźwięk działał prawidłowo w starszych wersjach przeglądarki Safari, włącz pliki MP3 w preferencjach przeglądarki Safari.


Sprzęt

Aby wykonać MOXO upewnij się, że posiadasz:



  • komputer (stacjonarny lub laptop) podłączony do stabilnego łącza internetowego

  • funkcjonalną klawiaturę (w laptopie proszę dezaktywować touchpad, bądź podłączyć klawiaturę zewnętrzną)

  • rozdzielczość ekranu – co najmniej 1024×768.

  • funkcjonalne głośniki (zalecane) lub słuchawki


Nie można wykonać testu na telefonie komórkowym bądź tablecie.


Warunki do testu

Ciche otoczenie – upewnij się, że masz cichą, odizolowaną przestrzeń. Ustaw telefon w tryb „nie przeszkadzać”.

Obserwator powinien siedzieć za osobą badaną i unikać przerywania lub pomagania podczas testu.

Zamknij WSZYSTKIE aplikacje działające w tle, inne przeglądarki i programy.

Przygotuj się na siedzenie bez przerwy przez komputerem przez ok 30 minut (testu nie można zatrzymać i uruchomić ponownie).

Celem uzyskania najdokładniejszych wyników, test najlepiej wykonać rano, kiedy badani są najbardziej czujni. Zalecamy czas między 8:00 a 13:00.


Wyniki MOXO

Drukowanie / zapisywanie do PDF

Na ekranie z wynikami (Diagnosis lub Profiler) zarówno w formacie poglądowym jak i szczegółowym dostępna jest, w prawym górnym rogu, ikonka drukarki – po kliknięciu w nią wybieramy naszą drukarkę bądź opcję zapisania do pliku PDF.


Ile czasu przechowywane są wyniki w bazie MOXO

Wszystkie wykonane testy pozostaną dostępne dla użytkownika MOXO przez okres trzech lat. Jeśli chcesz zachować te wyniki na dłużej, pamiętaj o utworzeniu ich kopii zapasowej na własnym urządzeniu.


Test się zakończył, ale wyniki nie są dostępne

Jeżeli nie otrzymasz potwierdzenia o zakończeniu testu, prosimy o nie zamykanie przeglądarki. Sprawdź, czy masz stabilne połączenie internetowe. Po przywróceniu połączenia internetowego na ekranie powinien pojawić się przycisk „Wyślij wyniki ponownie”. Kliknij ten link, a wyniki zostaną przesłane.


Czy badany po teście zdalnym zobaczy swoje wyniki?

Nie, wyniki dostępne są tylko dla profesjonalistów w panelu Moxo. Można je oczywiście pobrać do pliku PDF i przesłać badanemu wraz ewentualnym komentarzem / opinią.


Ważność konta MOXO oraz testów

Ważność konta MOXO

Twoje konto pozostanie aktywne przez maksymalnie dwa lata braku aktywności. Jeśli chcesz się zalogować po okresie nieaktywności dłuższym niż dwa lata, skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.


Jak długo będę mieć dostęp do moich wcześniejszych testów?

Wszystkie przeprowadzone przez Państwa testy pozostaną dostępne przez okres trzech lat. Jeśli chcesz zachować te wyniki na dłużej, pamiętaj o utworzeniu ich kopii zapasowej na własnym urządzeniu.


Ważność testów MOXO

Testy zakupione w paczkach dostępne są przez dwa lata od daty zakupu.


Ile zostało mi testów i jak zamówić kolejną paczkę

Saldo testów

Informacja o saldzie odstępnych testów jest dostępna na ekranie startowym po zalogowaniu:


Zamawianie kolejnej paczki testów

Proszę wysłać email na kontakt@moxo-adhd.pl lub SMS na numer 609 302 202 z podaniem wymaganej ilości w paczce –testy zostaną udostępnione, a faktura przesłana do płatności.


Czy testy przerwane bądź dodane, ale nie jeszcze nieuruchomione pomniejszają saldo testów?

Nie. Saldo testów jest pomniejszane tylko w sytuacji, w której test został wykonany do końca, a specjalista ma dostęp do raportu wyników.


Rozwiązywanie problemów

Resetowanie hasła

Na stronie logowania klikamy w „Forgot your password?”:


Zmiana języka konta MOXO

Wejdź w menu bocznym do „Mój profil” (drugi od dołu guzik z lewej strony ekranu na niebieskim tle) i wybierz żądany język z menu rozwijanego. Po zakończeniu naciśnij Zapisz.


Dlaczego test został przerwany


  • Brak Internetu.

  • Jeżeli w trakcie testu Badany nie udzieli odpowiedzi przez dłużej niż 2 minuty, test zostanie automatycznie zatrzymany.


W przypadku innych problemów proszę sprawdzić następujące elementy:


  • upewnij się, że zoom przeglądarki internetowej jest ustawiony na 100%.

  • prędkość pobierania powinna być większa niż 5 MBP; prędkość wysyłania większa niż 1,5 MBP (możesz to sprawdzić na: www.speedtest.net).

  • łączność – upewnij się, że https://www.neurotech-solutions.com/ i https://app.moxo-adhdassessment.com/ są w pełni dostępne i nie są blokowane przez firewall

  • pliki multimedialne – upewnij się, że pliki multimedialne (MP3 i MP4) dostarczane z naszej domeny nie są blokowane przez firewall

  • filtr zapory JavaScript jest wyłączony – symbole w plikach JavaScript udostępnianych z naszej domeny nie są zastępowane ani zmieniane przez firewall

  • buforowanie przeglądarki powinno być włączone

  • wszystkie oczekujące aktualizacje systemu operacyjnego zostały wykonane przed rozpoczęciem korzystania z aplikacji

  • wyłącz w przeglądarce automatyczne tłumaczenie stron na język polski

  • wyczyść pamięć podręczną (pliki cookies, historię przeglądania):


Kliknij menu Chrome na pasku narzędzi przeglądarki lub CTRL+Shift+Delete.

Wybierz „Więcej narzędzi”.

Wybierz „Wyczyść dane przeglądania”.

Pojawi się okno dialogowe zawierające listę pól wyboru dla typów informacji, które chcesz usunąć.

Wybierz zakładkę „Podstawowe”.

Wybierz „Zakres czasu” i z menu rozwijanego wybierz „Cały czas”

Wybierz opcje, wybierz „Pliki cookie i inne dane witryn” oraz „Obrazy i pliki zapisane w pamięci podręcznej”

Kliknij „Wyczyść dane”

Następnie zamknij i ponownie otwórz przeglądarkę Chrome, zaloguj się na konto i spróbuj ponownie przeprowadzić test.